Al onze medewerkers doen hun best, maar soms kan er eens iets mis gaan. Dat willen we liever niet maar het kan gebeuren. Als dat gebeurt willen we er graag van leren. Vandaar dat wij graag uw klacht of opmerking horen.

Dit kan op verschillende manieren.

De meest effectieve en snelste manier is direct contact op nemen met de persoon waar u iets mee wil bespreken. De medewerkers zijn allemaal professioneel genoeg om hier serieus mee om te gaan. Dus: maak een afspraak en bespreek uw klacht.

U kunt ook uw klacht of opmerking uiten via ons feedback formulier, klik hier op en dit wordt daarna automatisch aan ons doorgestuurd.

U kunt ook een mail sturen naar ons bekende mail adres info@huisartsindepijp.amsterdam. Dit kunt u richten aan 1 van de huisartsen.

De huisartsen van de praktijk zijn aangesloten bij de instantie DOKh waar een officiele klachtencommissaris uw klacht kan behandelen. Daar is ook een geschillencommisie om een eventueel geschil tussen u en uw huisarts te behandelen. https://www.dokh.nl/geschillen-en-klachtenregeling/patient

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Kwakelkade 21f
1823 CL ALKMAAR
Vanaf 10 april 2017:
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00 tot 15.00 uur)
U kunt uw klacht ook hieronder invullen via het formulier.

Als u klachten heeft over de huisartsen dienstenpost kunt u uw klacht bij ons kwijt of rechtstreeks bij de dienstenposten Amsterdam. www.huisartsenpostenamsterdam.nl

*= Verplicht veld.