Al onze medewerkers doen hun best, maar soms kan er eens iets mis gaan. Dat willen we liever niet maar het kan gebeuren. Als dat gebeurt willen we er graag van leren. Vandaar dat wij graag uw klacht of opmerking horen.
Dit kan op verschillende manieren.
De meest effectieve en snelste manier is direct contact op nemen met de persoon waar u iets mee wil bespreken. De medewerkers zijn allemaal professioneel genoeg om hier serieus mee om te gaan. Dus: maak een afspraak en bespreek uw klacht.
U kunt ook uw klacht of opmerking uiten via ons feedback formulier, klik hier op en dit wordt daarna automatisch aan ons doorgestuurd. U kunt ook een mail sturen naar ons bekende mail adres info@huisartsindepijp.amsterdam. Dit kunt u richten aan 1 van de huisartsen.
De huisartsen van de praktijk zijn aangesloten bij een officiële klachtencommissie (www.dokh.nl), U kunt uw klacht ook hier onder in vullen via het formulier.
Als u klachten heeft over de huisartsen dienstenpost kunt u uw klacht bij ons kwijt of rechtstreeks bij de dienstenposten Amsterdam. www.huisartsenpostenamsterdam.nl